Галузі програми ЕРАЗМУС+: шкільна освіта, вища освіта, Жан Моне, професійно-технічна освіта, освіта дорослих, молодь, спорт.
ЕРАЗМУС+: Чому новий підхід?
- Освіта, навчання та молодь: ландшафт, що змінюється
- Глибока економічна криза та високий рівень безробіття серед молоді
- Вакансії існують, але так само існує брак навичок і низька здатність випускників до працевлаштування
- Зростаючі вимоги до висококваліфікованої роботи
- Глобальне конкурентне змагання за таланти: інтернаціоналізація освіти
- Надзвичайне розширення пропозицій щодо навчання та навчального потенціалу ІКТ
- Взаємодоповнюваність між офіційним, інформальним і неформальним навчанням
- Потреба в тісніших зв’язках з світовим ринком праці
ЕРАЗМУС+: новий підхід
- Тісніші зв’язки між програмою та стратегічними цілями
- Більша синергія та взаємодія між офіційним, інформальним і неформальним навчанням
- Більше міжсекторальних партнерств із ринком праці
- Модернізована, спрощена архітектура
- Більший фокус на додану вартість ЄС
Зв’язок з стратегічними цілями (1)
- Збільшення здобувачів вищої освіти з 32% до 40%
- Зменшення частки тих, хто завчасно залишає школу, з 14% до менш, ніж 10%
- «Стратегія в галузі освіти та професійної підготовки – 2020»
- Оновлена рамкова програма європейської співпраці в сфері молодіжної політики (2010-2018 рр.)
- Європейська ініціатива щодо спорту / Робочий план ЄС в галузі спорту
- Посилення міжнародного виміру, зокрема у вищій освіті та в сфері молодіжної політики
Зв’язок з стратегічними цілями (2)
- Більше можливостей для студентів закладів професійно-технічної і вищої освіти щодо удосконалення їх здатності до працевлаштування через стажування
- Покращення якості в усіх секторах шляхом запровадження мобільності персоналу та стратегічних партнерств
- Значна увага до міжгалузевих стратегічних партнерств і проектів з ІКТ
- Нові інноваційні заходи з покращення здатності до працевлаштування та підприємництва (Альянси знань та Альянси галузевих кваліфікацій)
- Нові підходи до впровадження реформ (Перспективні ініціативи)
Що нового?
- Єдина інтегрована програма
- Охоплює всі сектори – освіту, підготовку та молодіжну політику, додано сектор спорту
- Інтегрує сім існуючих програм в єдину узгоджену структуру
- Намагається досягнути більшого системного впливу
- Менше конкурсів і значне зменшення кількості напрямів
- Програма більш дружня для користувача, простіша для навігації
- Спрощений фінансовий менеджмент
- Значне збільшення бюджету
- Збільшення на 40%, що поширюється на всі сектори
- Додаткове фінансування від інструментів зовнішніх дій на підтримку міжнародного виміру вищої освіти
ДЕЯКІ ЦИФРИ
Можливості для фізичних осіб
- Два мільйони студентів вищих навчальних закладів будуть навчатися та проходити підготовку за кордоном
- 650 000 учнів закладів професійно-технічної освіти частину періоду навчання та підготовки проведуть за кордоном
- 200 000 студентів магістратури скористаються перевагами нової схеми гарантування позик і отримають понад 25 000 стипендій для навчання за спільними магістерськими програмами
- 500 000 молодих людей працюватимуть волонтерами за кордоном і візьмуть участь у молодіжних обмінах
- 800 000 викладачів, учителів, тренерів, освітян і працівників у сфері молодіжної політики будуть викладати або проводити тренінги за кордоном
Можливості для інноваційних проектів та обміну кращими практиками
- 25 000 Стратегічних партнерств, в яких візьмуть участь 125 000 інституцій / організацій, запровадять спільні ініціативи та сприятимуть обміну досвідом і ноу-хау, а також створенню зв’язків з ринком праці
- Буде засновано близько 300 Альянсів знань та Альянсів галузевих кваліфікацій, в яких візьмуть участь 3500 освітніх закладів і підприємств, що працюватимуть разом
- Понад 200 000 учителів співпрацюватимуть он-лайн та понад 100 000 шкіл візьмуть участь у програмі через eTwinning (електронний Твіннінг – еТвіннінг)
ШКІЛЬНА ОСВІТА
Шкільна освіта: основні цілі
Заходи будуть зосереджені на спільних пріоритетах, що стосуються Стратегії «Європа-2020» /«Стратегія в галузі освіти та підготовки – 2020», зокрема:
- Зменшення кількості осіб, що передчасно залишають школу
- Покращення набуття базових навичок
- Підвищення якості ранньої дошкільної освіти та догляду
Шкільна освіта: ключові напрями діяльності
- навчальна мобільність для працівників дошкільних закладів і шкіл
- стратегічні партнерства задля співпраці між школами, місцевими / регіональними органами влади та іншими секторами
- eTwinning: Онлайн-спільнота, що пропонує послуги для вчителів, школярів і керівників шкіл, викладачів і студентів педагогічних закладів
Ключовий напрям діяльності – КА1: Мобільність працівників
Цілі:
- Розвиток компетентностей працівників шкіл (іноземні мови, ІКТ тощо)
- Можливості професійного розвитку за кордоном
Основні види діяльності за напрямом:
- Участь у спеціальних курсах / тренінгах за кордоном
- Стажування на робочому місці / спостереження за роботою колег за кордоном у партнерській школі / іншій організації в сфері шкільної освіти
- Викладання (викладацьке відрядження)
Ключовий напрям діяльності – КА2: Стратегічні партнерства (1)
Цілі:
- Школи, місцеві / регіональні органи управління освітою, заклади та факультети підготовки вчителів, інші типи організацій у різних країнах розвивають, поширюють і втілюють інноваційні практики
Основні види діяльності за напрямом:
- Міжсекторальна співпраця між школами та іншими організаціями, що веде до розроблення навчальних планів і програм, посилення базових навичок, запобігання насильству в школах
- Створення партнерств / консорціумів місцевими / регіональними органами управління освітою та школами, наприклад з метою покращення пропозиції освітніх послуг для молодих людей
Ключовий напрям діяльності – КА2:Стратегічні партнерства (2)
Основні види діяльності за напрямом:
- Обміни групами учнів для навчання / тренінгів в рамках проекту, спрямованого на посилення, наприклад, мовних навичок і міжкультурної обізнаності
- eTwinning для онлайн-обмінів учителів, проведення онлайн-семінарів, професійного розвитку вчителів, студентів і викладачів педагогічних закладів освіти із залученням учнів
Ключовий напрям діяльності – КА3:Підтримка реформ
Цілі:
- Взаємне колегіальне навчання вищих посадових осіб, відповідальних за вироблення освітньої політики, педагогів-практиків, дослідників, а також організацій-учасників і груп інших стейкхолдерів
- Розвиток національної політики та європейський діалог
Основні види діяльності за напрямом:
Транснаціональне експериментування щодо заходів інноваційної політики та їх перенесення до інших систем
ВИЩА ОСВІТА
Вища освіта: головні цілі
Удосконалення навичок і здатності до працевлаштування студентів та сприяння конкурентоздатності європейської економіки
- Покращення якості викладання та навчання
- Виконання Стратегії модернізації вищої освіти в країнах-учасницях програми та розвиток потенціалу країн-партнерів
- Посилення міжнародного виміру у програмі ЕРАЗМУС+
- Підтримка Болонського процесу та діалогу щодо політики у стратегічних країнах-партнерах
Ключовий напрям діяльності – КА1:Мобільність студентів у вищій освіті (1)
Цілі:
- Надати більше кращих можливостей для розвитку навичок і компетентностей у студентів, залучити найкращі таланти з-за кордону
Основні види діяльності за напрямом:
- Кредитна мобільність, включаючи стажування за кордоном: мобільність для студентів відкрита для країн-партнерів в обох напрямах (НОВЕ)
- Ступенева мобільність: зразкові спільні магістерські програми, пропоновані університетами Європи та, в деяких випадках, країн-партнерів, що приваблюють найкращих студентів з усього світу
- Гарантії студентських позик (НОВЕ): посилення мобільності студентів магістратури в Європі (тільки для ЄС)
Ключовий напрям діяльності – КА1: Мобільність працівників у вищій освіті (2)
Цілі:
- Надати більше кращих можливостей для підвищення якості викладання та навчання
Основні види діяльності за напрямом:
- Викладання (викладацьке відрядження): розроблення інноваційних методів викладання, мобільність відкрита для країн-партнерів в обох напрямах (НОВЕ)
- Професійний розвиток: удосконалення навичок і компетентностей у викладацького складу та адміністративного персоналу, відкритий для країн-партнерів в обох напрямах (НОВЕ)
- Запрошення працівників підприємств: з метою підвищення актуальності навчальних програм
Ключовий напрям діяльності – КА2: Співпраця задля інновацій (1)
Стратегічні партнерства
Цілі:
- Зміцнення співпраці між ВНЗ та ключовими стейкхолдерами (підприємствами, науково-дослідними установами, соціальними партнерами, місцевими / регіональними органами влади, іншими організаціями у галузі освіти, професійної підготовки або молодіжної політики) заради сприяння якості та інноваціям у вищій освіті
Основні види діяльності за напрямом:
- Розроблення, тестування, запровадження нових спільних навчальних планів і програм, спільних модулів, інтенсивних програм навчання
- Розвиток співпраці з підприємствами в рамках проектів з метою вивчення прикладів з реального життя
- Використання потенціалу відкритих освітніх ресурсів, спільного (колективного) та персоналізованого навчання
- Інтеграція різноманітних форм і методів навчання (дистанційного, заочного, модульного)
Ключовий напрям діяльності – КА2:Співпраця задля інновацій (1)
Альянси знань
Цілі:
- Посилити структуровану та довготермінову співпрацю між ВНЗ і підприємствами задля пошуку інноваційних шляхів вироблення і поширення знань у проектах, націлених на результат, зокрема у новітніх галузях
Основні види діяльності за напрямом:
- Розроблення нових мультидисциплінарних навчальних планів, що відповідають потребам бізнесу
- Стимулювання розвитку у студентів, викладачів і працівників компаній підприємницького способу мислення
- Сприяння обміну, поширенню та спільному створенню нових знань за участю ВНЗ і підприємств
Ключовий напрям діяльності – КА2: Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками (2)
Розвиток потенціалу вищої освіти (ex-TEMPUS)
Основні види діяльності за напрямом:
Два типи проектів співпраці держав-членів ЄС, інших європейських держав, країн-кандидатів (усього 34) з країнами-сусідами, Росією, країнами Азії, Латинської Америки, Африки, Карибського басейну та Тихоокеанського регіону (близько 150 країн-партнерів):
Спільні проекти: Нові навчальні плани та програми, методологія викладання та навчання, розвиток (підвищення кваліфікації) персоналу, забезпечення якості, урядування, інструменти Болонського процесу
- Структурні проекти: Реформи на національному рівні за участю органів влади в країнах-партнерах (модернізація освітньої політики, заходи із запровадження Болонського процесу, урядування та менеджмент в системі вищої освіти…)
+ Додатковий компонент мобільності в обох напрямах – з ЄС та до ЄС для країн Європейської політики сусідства та країн-кандидатів (які не мають Національних агентств): для студентів і працівників, ті ж правила, що й для кредитної мобільності (максимум 12 місяців)
Ключовий напрям діяльності – КА3:
Підтримка реформ
Цілі:
- Підтримка напрацювань/розробок ЄС в сфері освітньої політики задля досягнення кращого системного впливу
Основні види діяльності за напрямом:
- Підтримка Відкритого методу координації, порядок денний з модернізації вищої освіти, Болонський процес
- Розвиток і запровадження інструментів прозорості ЄС (ЄКТС, ...)
- Визнання кваліфікацій (NARIC – Національний інформаційний центр офіційного визнання свідоцтв про освіту)
- Мережа експертів з реформування вищої освіти у країнах-сусідах та країнах-кандидатах
- Міжнародний діалог щодо освітньої політики
- Всесвітня асоціація випускників
- Міжнародна привабливість і пропагування
Напрям діяльності – ЖАН МОНЕ
Діяльність в рамках напряму Жана Моне
Цілі:
- Сприяти досконалості євроінтеграційних студій у вищій освіті
Основні види діяльності за напрямом:
- Викладання й дослідження (Кафедри, Модулі та Центри досконалості)
- Дебати між представниками науково-педагогічних кіл та академічні обміни (мережі та проекти)
- Підтримка діяльності організацій або асоціацій
- Створення знаку якості «Жан Моне»
- Надання операційних грантів окремим закладам
Напрям діяльності – Жан Моне: Викладання та дослідження
Цілі, що будуть підтримані:
Навчальна програма, присвячена ЄС та євроінтеграційній тематиці, обсягом не менше 40 годин - Модулі Жана Моне
Викладацька ставка із спеціалізацією на європейських студіях обсягом не менше 90 годин - Кафедри Жана Моне
Осередки накопичення знань з тематики ЄС та євроінтеграційних компетентностей - Центри досконалості Жана Моне
Основні види діяльності за напрямом:
- Викладання курсів в галузі європейської інтеграції, включених до офіційних навчальних планів і програм
- Наукові розвідки, моніторинг і керівництво дослідницькими проектами з євроінтеграційної тематики
- Організація та координація людських та інформаційних ресурсів у сфері європейських студій
Напрям діяльності – Жан Моне: Дебати та обміни
Цілі, що будуть підтримані:
Посилення співпраці та поширення результатів високоякісних досліджень - Мережі
Опрацьовування різноманітних методологій, активізація дискусій та рефлексії - Проекти
Основні види діяльності за напрямом:
- Сприяння обміну знаннями й накопиченим досвідом з метою взаємозбагачення та поширення кращих практик
- Посилення співпраці та створення платформи з обміну знань щодо найактуальніших питань ЄС та європейської інтеграції за участі державних органів та Європейської Комісії
- Розроблення академічного змісту та інструментарію для окремих цільових груп
- Спільне створення змісту та спільне викладання
Напрям діяльності – Жан Моне: Підтримка організацій або асоціацій
Цілі, що будуть підтримані:
Активізація викладацької та тренінгової діяльності у сферах, що стосуються ЄС - Заклади
Участь і внесок у дослідження євроінтеграційних процесів - Асоціації
Основні види діяльності за напрямом:
Для організацій:
- Збір, осмислення, аналіз та поширення фактів і знань про Європейський Союз
- Організація (розроблення, викладання) курсів, що стосуються діяльності Європейського Союзу, на рівні магістратури або в рамках підвищення кваліфікації
Для асоціацій:
- Організація та здійснення статутної діяльності асоціацій, що займаються євроінтеграційними студіями
- Сприяння активному громадянству через поширення інформації про Європейський Союз серед широкої громадськості
ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНА ОСВІТА (VET)
Професійно-технічна освіта (ПТО): головні цілі
Покращення здатності до працевлаштування та життєвих навичок серед учнів ПТО, а також сприяння конкурентоздатності європейської економіки
- Підтримка посиленої співпраці в Європі в галузі ПТО (цілі Комюніке Брюге)
- Забезпечення якості
Ключовий напрям діяльності – КА1: Мобільність ПТО (1)
Цілі:
- Збільшення можливостей щодо навчання за кордоном для учнів ПТО заради набуття ними навичок, необхідних для переходу від освіти та підготовки до роботи (професійної діяльності)
Основні види діяльності за напрямом:
- Стажування за кордоном на підприємствах, у державних установах, неурядових організаціях тощо або у закладі ПТО з періодами практики у компаніях
Ключовий напрям діяльності – КА1: Мобільність ПТО (2)
Цілі:
- Покращити / набути практичного досвіду та / або оновити педагогічні навички фахівців ПТО (учителів, тренерів у компаніях, а також адміністративного складу, наприклад, керівників організацій, менеджерів з питань навчання, консультантів з профорієнтації)
Основні види діяльності за напрямом:
- Стажування на підприємстві або у закладі освіти / професійної підготовки
- Викладання (викладацьке відрядження) у партнерській інституції
- Стажування в закладі освіти / професійної підготовки
Ключовий напрям діяльності – КА2: Співпраця задля інновацій (1)
Стратегічні партнерства ПТО
Цілі:
- Транснаціональна співпраця між провайдерами ПТО та місцевими/регіональними бізнес-спільнотами
Основні види діяльності за напрямом:
- Поширення кращих практик та інновацій у наданні ПТО, профорієнтації та консультуванні
- Розроблення та використання нових навчально-методичних комплексів і методик викладання/навчання в сфері ПТО
Ключовий напрям діяльності – КА2:Співпраця задля інновацій (2)
Стратегічні партнерства ПТО
Основні види діяльності за напрямом:
- Сприяння структурованій та довготерміновій співпраці між закладами ПТО та стейкхолдерами (приватні підприємства, соціальні партнери, місцеві/регіональні органи влади, неурядові організації)
- Міжгалузева співпраця з метою «наведення мостів» і поширення знань між формальним, інформальним секторами освіти й підготовки та сектором молодіжної політики
Ключовий напрям діяльності – КА2: Співпраця задля інновацій (3)
Альянси професійної майстерності
Ціль:
- Покращити реагування системи ПТО на специфічні потреби ринку праці, сприяти посиленню економічної конкурентоздатності в різних секторах
Основні види діяльності за напрямом:
- Розроблення та запровадження програм, що відповідають вимогам ринку праці та потребам студентів (учнів, слухачів тощо) у різних секторах економіки
- Проекти, що сприяють навчанню без відриву від виробництва
- Проекти, що сприяють визнанню кваліфікацій на рівні ЄС
Ключовий напрям діяльності – КА3:Підтримка реформ
Цілі:
- Підтримка розробок/напрацювань ЄС у сфері освітньої політики та відповідь на деякі конкретні цілі системи ПТО
Основні види діяльності за напрямом:
- Взаємне колегіальне навчання та спільне навчання у тематичних робочих групах
- Дослідження з покращення якості та забезпечення учнівських стажувань (Європейський Альянс учнівських стажувань)
- Підтримка інструментів ЄС (європейська система кваліфікацій ПТО – ECVET, європейська система забезпечення якості ПТО – EQAVET)
ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Освіта дорослих: головні цілі
- Модернізація та покращення освіти дорослих шляхом кооперації з іншими секторами
- Валідація (визнання) неформальної / інформальної освіти
- Системи професійної орієнтації (наставництва)
- Забезпечення якості
Ключовий напрям діяльності – КА1: Мобільність персоналу
Цілі:
- Розвиток і розширення знань, навичок і компетентностей
Основні види діяльності за напрямом:
- Участь у структурованих курсах / тренінгах за кордоном
- Період стажування / спостереження за роботою в сфері освіті дорослих або у відповідній організації іншого сектору за кордоном
- Викладання (викладацькі відрядження)
Ключовий напрям діяльності – КА2: Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками
Стратегічні партнерства (1)
Цілі:
- Забезпечити можливості для якісного навчання та викладання для дорослих і покращити пропозиції щодо навчання провайдерами освітніх послуг для дорослих (з фокусом на базових навичках, активному громадянстві та ключових компетентностях, пов’язаних із здатністю до працевлаштування)
Основні види діяльності за напрямом:
- Міжгалузева співпраця з метою обміну досвідом і кращими практиками між організаціями
- Розроблення, тестування та затвердження нових навчальних планів, методів навчання або інноваційних педагогічних підходів
Ключовий напрям діяльності – КА2:Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками
Стратегічні партнерства (2)
Основні види діяльності за напрямом:
- Проекти, спрямовані на набуття базових навичок (писати, рахувати та володіти ІКТ), а також надання другого шансу на здобуття освіти або можливості навчатися у дорослому віці
- Покращення доступу до навчання для дорослих
- Розвиток стратегічної співпраці між провайдерами освіти дорослих та місцевими/регіональними органами влади
Ключовий напрям діяльності – КА3: Підтримка реформ
Цілі:
- Сприяння розвитку національної політики та європейського діалогу щодо розвитку систем і практик освіти дорослих
Основні види діяльності за напрямом:
- Підтримка національних реформ (наприклад, побудова національних мереж і коаліцій груп інтересів)
- Підтримка інформаційних кампаній, що пропагують переваги навчання для окремих осіб, економіки та суспільства
- Взаємне колегіальне навчання керівників високого рівня, які беруть участь у виробленні політики, практиків, дослідників, а також відповідних організацій і груп стейкхолдерів
МОЛОДЬ
Молодь: загальні аспекти
- Покращення рівня володіння ключовими компетентностями та навичками у молодих людей, включаючи тих, хто має менше можливостей, працівників сфери молодіжної політики, а також сприяння участі у демократичному житті в Європі та на ринку праці, активному громадянству, міжкультурному діалогу, соціальній інклюзії та солідарності
- Сприяння покращенню якості в роботі з молоддю, зокрема шляхом посилення співпраці між організаціями, що діють в молодіжному секторі, та/або іншими стейкхолдерами
- Доповнення реформ на місцевому, регіональному та національному рівнях і сприяння розвитку знань і молодіжної політики на основі фактів, а також визнання неформального та інформального навчання
- Посилення міжнародного виміру діяльності в сфері молодіжної політики
Ключовий напрям діяльності – КА1: Молодіжна мобільність
Основні види діяльності за напрямом:
- Проекти молодіжної мобільності (молоді люди та працівники сфери молодіжної політики)
- Молодіжні обміни
- Європейська волонтерська служба
- Структуровані курси: навчальні курси, заходи з налагодження контактів, навчальні візити за кордон
- Період стажування або спостереження на робочому місці у молодіжній організації за кордоном (у молодіжних організаціях, закладах освіти та професійної підготовки, компаніях тощо)
- Проекти мобільності, подані національними/регіональними державними органами та організаціями, активними у сфері Корпоративної соціальної відповідальності
- Широкомасштабні заходи Європейської волонтерської служби
Ключовий напрям діяльності – КА 2: Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками (1)
Стратегічні партнерства
Основні види діяльності за напрямом:
- Посилення міжгалузевої співпраці між організаціями заради обміну практиками
- Розроблення, тестування та/або запровадження інноваційних практик в сфері молодіжної політики, освіти та професійної підготовки
- Валідація (визнання) компетентностей, набутих шляхом неформального та інформального навчання, на національному рівні та співвіднесення їх з рамками ЄС, використовуючи документальні інструменти ЄС (такі як Europass та Youthpass)
Ключовий напрям діяльності – КА 2: Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками (2)
Стратегічні партнерства
Основні види діяльності за напрямом:
- Співпраця між регіональним органами влади задля сприяння розвитку систем освіти, професійної підготовки і молодіжної політики та її узгодження з заходами місцевого та регіонального розвитку
- Транснаціональні ініціативи, що сприяють розвитку підприємницького способу мислення та навичок, заради заохочення активного громадянства та створення нових соціальних підприємств
Ключовий напрям діяльності 2: Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками (3)
Розвиток потенціалу
Цілі:
- Сприяння співпраці та обмінам у сфері молодіжної політики між країнами-учасницями програми та країнами-партнерами з різних регіонів світу (Африки, Карибського басейну та Тихоокеанського регіону, Латинської Америки, Азії, індустріальних країн)
Основні види діяльності за напрямом:
- Стратегічна співпраця між молодіжними організаціями з одного боку та органами влади у країнах-партнерах з іншого
- Співпраця між молодіжними організаціями та організаціями в галузі освіти та професійної підготовки, а також представниками бізнесу, ринку праці та неурядовими організаціями
Ключовий напрям діяльності – КА 2:Співпраця задля інновацій та обміну кращими практиками (4)
Розвиток потенціалу
Основні види діяльності за напрямом:
- Розвиток потенціалу молодіжних рад, молодіжних платформ та національних, регіональних і місцевих органів влади, що опікуються проблемами молоді, у країнах-партнерах
- Удосконалення менеджменту, урядування, розвиток інноваційного потенціалу та інтернаціоналізації молодіжних організацій
- Започаткування, тестування та запровадження кращих практик у роботі з молоддю
- Здійснення молодіжної мобільності з і до країн-партнерів (молодіжні обміни, Європейська волонтерська служба, мобільність працівників сфери молодіжної політики)
Ключовий напрям діяльності – КА 3 : Підтримка реформ (1)
Цілі:
- Співпраці з розвитку молодіжної політики на європейському рівні, пропагування Стратегії ЄС щодо молоді та заохочення Структурованого діалогу
Основні види діяльності за напрямом:
- Підтримка Відкритого методу координації (обмін досвідом, збір фактів)
- Підтримка структурованого діалогу у сфері молодіжної політики (зустрічі між молоддю та політиками, посадовцями, підтримка Національних робочих груп в рамках Структурованого діалогу)
Ключовий напрям діяльності – КА 3 : Підтримка реформ (2)
Основні види діяльності за напрямом:
- Підтримка Європейського молодіжного Форуму та партнерств громадянського суспільства з європейськими молодіжними неурядовими організаціями
- Запровадження інструментів прозорості та визнання ЄС: Youthpass
- Європейський тиждень молоді
Напрям діяльності – СПОРТ
Внесок програми ЕРАЗМУС+ у розвиток спорту
Цілі:
- Мінімізація транскордонних загроз доброчесності у спорті (допінг, практика договірних матчів, насильство, нетерпимість, дискримінація)
- Сприяння і підтримка належного врядування в спорті та дуальній кар’єрі спортсменів
- Сприяння волонтерству, соціальній інклюзії та рівним можливостям, а також підвищенню поінформованості про важливість занять спортом задля кращого здоров’я та забезпечення рівного доступу до спорту для всіх
Спортивна діяльність
Основні види діяльності за напрямом, спрямовані на масовий спорт:
- Підтримка партнерств, спрямованих на розвиток і співпрацю
- Проведення неприбуткових європейські спортивних заходів за участю кількох країн, спрямованих на соціальну інклюзію, заняття спортом задля кращого здоров’я тощо
- Посилення доказової бази для вироблення політики
- Діалог з відповідними європейськими стейкхолдерами
Детальну інформацію розміщено на сайті програми: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/node_en
Переклад та матеріали підготовлено в рамках проекту ЄС "Національний Еразмус+ офіс в Україні" для безкоштовного розповсюдження і використання, посилання на джерело є обов'язковим (виконавець С.Шитікова)
|