Форум міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи» |
21-23 вересня 2011 р. у м Києві відбувся великий захід – Форум міністрів освіти європейських країн «Школа XXI століття: Київські ініціативи», одним з результатів роботи якого став важливий документ – Київське комюніке, де визначено сім напрямів євроінтеграції середньої освіти та проекти практичних дій по кожному з них, зокрема розвиток міжнародних партнерських зв’язків навчальних закладів. 22 вересня 2011 р. у рамках Форуму відбулася Регіональна зустріч міністрів освіти з питань упровадження Європейського простору вищої освіти під головуванням Першого заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту України Євгена СУЛІМИ. У зустрічі взяли участь офіційні делегації Азербайджану, Вірменії, Грузії, Казахстану, Молдови, Російської Федерації, представники та експерти Ради Європи, Конфедерації роботодавців України, студентських організацій, а також Національної команди експертів з реформування вищої освіти. Головною темою зустрічі було визначено «Розвиток національних рамок кваліфікацій». Раду Європи представляли Олоф ОЛАФСДОТТІР, Директор з питань освіти і мовної політики Ради Європи, Катерина ДОЛГОВА-ДРЕЄР, Секретар Керівного комітету Ради Європи з питань вищої освіти і науки, та Стівен АДАМ, експерт Ради Європи. У заході також взяла участь Національна команда експертів з реформування вищої освіти - члени робочої групи з розроблення Національної рамки кваліфікацій - Анатолій ГАРМАШ, завідувач сектору міжнародних проектів та європейської інтеграції Департаменту вищої освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; Вадим ЗАХАРЧЕНКО, проректор з науково-педагогічної роботи Одеської національної морської академії, Володимир ЛУГОВИЙ, віце-президент Національної академії педагогічних наук України; Юрій РАШКЕВИЧ, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної діяльності Національного університету «Львівська політехніка». Під час зустрічі відбулися обмін досвідом і дискусія з актуальних питань щодо розроблення Національної рамки кваліфікацій, зокрема позиціонування на ринку праці фахівців рівня підготовки «бакалавр» і «магістр», місця та ролі кваліфікацій доктора філософії (PhD) та доктора наук (Habilitated Doctor, Post-Doctor) в національних рамках кваліфікацій, упровадження національних рамок кваліфікацій. Детальніше на Інтернет-сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту: http://www.mon.gov.ua
|