National Tempus / Erasmus+
Office in Ukraine

News Subcription

Enter your E-mail:

RSS Subcription

Polls

Як Ви ставитеся до Болонського процесу в Україні?





Викладачі вивчили англійську мову в рамках виконання міжнародного проекту TEMPUS IV

Протягом 2010-2011 навчального року в рамках виконання міжнародного проекту TEMPUS IV «Мережева взаємодія університетів-партнерів з реалізації багаторівневої системи підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів у сфері освітнього менеджменту» викладачі Хмельницького національного університету за кошти проекту проходили курси вивчення англійської мови.

По закінченні курсу слухачам було вручено сертифікати та дипломи, що підтверджують засвоєний рівень знань англійської мови. Серед тих, хто отримали – проректор з наукової роботи ХНУ Г.Б. Параска, директор бібліотеки Н.А. Айвазян, начальник сектору НДР С.Л. Горященко, викладачі різних кафедр, магістранти спеціальності «Управління інноваційною діяльністю».

Досконаліше володіння англійською мовою підвищує можливості викладачів поліпшувати свою наукову та педагогічну діяльність. Так, уже три роки поспіль викладачем кафедри менеджменту, доцентом Оленою Віталіївною Декалюк ведеться викладання дисципліни «Міжнародний менеджмент» з елементами використанням англійської мови. Сьогодні, після закінчення курсу викладачем планується збільшення обсягу залучення англомовного матеріалу при викладанні даної дисципліни. Цьому сприяло й те, що ас. Соколюк Галина, яка веде практичні заняття з цієї ж дисципліни, також підвищила рівень своїх фахових знань з англійської мови.

Позитивні відгуки на результативність вивчення англійської мови в рамках проекту TEMPUS IV можна почути і від інших викладачів нашого університету. Ось пряма мова к.т.н., доцента кафедри хімії Світлани Анатоліївни Карван: «Я за фахом інженер-хімік-технолог і завжди вважала, що моїх глибоких знань у галузі точних наук: фізики, хімії, математики достатньо для наукової кар'єри. З розвитком Інтернету ми отримали доступ до зарубіжних публікацій (статей, книг і т.д.), інформації про конференції і наукові проекти, і стало зрозуміло, що в наш час без знань іноземної мови подальше зростання наукової кар'єри просто неможливе. Дізнавшись про можливість навчання англійської мови в рамках проекту TEMPUS IV, я вирішила піти на курс «Intermediate». Як мінімум, хотілося прочитати наукові праці Eike, Adamson та інших вчених в оригіналі. Як максимум, тепер я пишу статті та тези англійською. Я спілкуюся з колегами з Німеччини і Чехії, беру участь в online-конференціях і проекті «Year of Chemistry-2011». Знання англійської мови дали новий імпульс у науковій та викладацькій діяльності, дозволили отримати нові знання в області біо-і нанотехнологій, відкрили перспективи для подальшої кар'єри. Завдяки проекту TEMPUS IV знання іноземної мови стали реальними. Це довело, що для наукової думки немає мовних бар'єрів: «Science has not borders». Дякуємо організаторам і всім учасникам проекту!».

У цілому вивчення англійської мови викладачами та магістрантами Хмельницького національного університету в межах проекту Темпус значно  підвищило їх мобільність, якість публікацій в закордонних виданнях, покращило спілкування у закордонних відрядженнях, дало можливість викладати дисципліни англійською мовою.

 

Search on portal

ILID

ILIDlogo-w165

Institute for Leadership, Innovations and Development

Links

hair style model