Національний Темпус / Еразмус+ 
офіс в Україні

Підписка на новини

Введіть ел. поштову адресу:

Підписка RSS

Голосування

Як Ви ставитеся до Болонського процесу в Україні?





Помилка
  • Unable to fine download item 359in rokdownload link
  • Unable to fine download item 356in rokdownload link
Семінар “Зовнішнє та внутрішнє забезпечення якості вищої освіти”

16 листопада 2011 р. Семінар “Зовнішнє та внутрішнє забезпечення якості вищої освіти”, організований Національним Темпус-офісом в Україні у співпраці з Інститутом вищої освіти Національної академії педагогічних наук України за участю Національної команди експертів з реформування вищої освіти в Україні та підтримки UNICA, присвячено обговоренню сучасних викликів і пріоритетів зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Європі та Україні.

Володимир ЛУГОВИЙ, д.пед.н., професор, дійсн. чл. НАПН України, віце-президент НАПН України, директор Інституту вищої освіти НАПН України, Національний експерт з реформування вищої освіти, відкрив захід і відмітив важливість вирішення проблем якості вищої освіти в Україні задля конкурентоспроможності вітчизняних вищих навчальних закладів.

Перед учасниками виступив експерт UNICA Філіппе БОУІЛАРД (Philippe Bouillard), габілітований доктор (з 2004 р.), професор кафедри інженерії Університету Лібре Брюсселя (Université Libre de Bruxelles), Бельгія, Національний Болонський експерт, який працював проректором університету та був членом Агентства з якості (AEQES). Він зазначив, що розвиток системи зовнішнього та внутрішнього забезпечення якості освіти є надзвичайно актуальною проблемою. Далі експерт презентував загальний огляд та аналіз забезпечення якості вищої освіти на Європейському та національному рівнях, а також конкретний досвід університетів Бельгії та Франції ("", "").

За результатами презентацій експерта та обговорення проблем забезпечення якості вищої освіти визначені такі основні положення:

  • Упровадження внутрішньої системи забезпечення якості передбачає створення незалежних інституцій (комітетів), відповідальних за забезпечення якості вищої освіти у відповідності до стратегічних цілей університету, а також розвиток культури якості із залученням всієї освітянської спільноти;
  • Залучення лідерів як на національному, так і на рівні університету до забезпечення якості є вирішальним;
  • Роль стейкхолдерів у запровадженні системи забезпечення якості вищої освіти на національному та інституційному рівнях важлива, тому їх залучення є критичним;

Критерії і процедури внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти необхідно розробляти відповідно до Європейських стандартів і положень та використовувати Європейську кредитну трансферно-накопичувальну систему, інші інструменти Болонського процесу – рамки кваліфікацій, додаток до диплому, компетентнісний підхід (результати навчання).

 

Пошук на порталі

ІЛІР

ILIDlogo-w165

Інститут Лідерства, Інновацій та Розвитку

Посилання

hair style model